vrijdag 13 april 2012

vrijdag 13 april 2012

Vroeger dacht ik dat vrijdag 13 een dag was waarop ik ongeluk kon verwachten.
Ik doe, als ik eraan denk, nog steeds een beetje voorzichtig.
Maar als ik eerlijk ben heb ik nog nooit gemerkt dat op vrijdag 13 bijzondere dingen gebeuren. Dus, wees maar niet bang, vandaag is niet anders dan andere vrijdagen.

Gisteren zocht ik naar Lusthofjes, een gedicht dat ik wou plaatsen, maar ik kan het op Gaia niet meer vinden potverdrie! Hoe dat komt? Geen idee. Ergens is een bit of een byte veranderd, en dan verandert Gaia mee. Ik ben het niet kwijt hoor, maar ik kan het alleen maar niet vinden. Ik ga gewoon verder met zoeken en ondertussen kan de lezer vandaag een ander gedichtje lezen. Ik heb er genoeg. Heb een fijne dag, lezer.



Verraad aan de dingen

Verraad aan de dingen
in mijn huis

ik loop de voordeur 
uit
de straat is vol
het rijdt er, zoeft 
voorbij

ik ga op jacht
haal brood 
en verder keer 
terug 
naar huis waar
de dingen beledigd
zwijgen.

elma




Geen opmerkingen:

Een reactie posten