vrijdag 15 juni 2012

Vergeetachtig oudje


Mijn Blog moet ik niet verwaarlozen. Niet een maand lang niets schrijven, want dan wil google weer dat ik me aanmeld, met wachtwoord en zo. Lastig voor een scatterbrain, een vergeetachtig oudje, wat ik zo langzamerhand aan het worden ben. Use it or lose it.
Al heb ik voor de laatste tijd wel enig excuus, een zieke lieve vriendin, aan wie ik veel moet denken, maar dat is natuurlijk niet echt een excuus om niet te schrijven. Want ik denk altijd veel, zou je een hobby kunnen noemen: denken. Het is een goede hobby, waar ik me niet voor hoef te schamen.
Zelfs een beetje tobben, wat ik over mijn zieke vriendin doe, mag. Al is tobben meestal niet echt constructief.

Voorlopig schrijf ik dit blog volgens mij alleen voor mezelf, want ik merk niet dat iemand er verder ooit op kijkt. Dat is niet erg, want ik doe nog veel fout, bij voorbeeld vergeten hoe de knoppen werken en dan weer moeten zoeken waar dat ook alweer te vinden is. Gelukkig is google dan weer vriendelijk genoeg om me te helpen. Voor een volgende keer moet ik natuurlijk NU opschrijven waar ik gezocht heb. Dat hoef ik hier natuurlijk niet te publiceren, want is helemaal niet interessant voor een lezer.

Maar uiteindelijk bij Safari mijn Blogger Dashboard weer gevonden. Ik wil geen auto meer hebben, krijg ik toch nog een dashboard. Leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten