maandag 14 januari 2013

Een mooie expositie



Een mooie expositie.

Wat een mooie en interessante expositie in Geldrop gisteren, zondag. Met oudste dochter Margreet op de elektrische fiets erheen, het was heerlijk vrieskoud weer, op de terugweg werd het al donker en was het wel erg koud geworden.
Twee van mijn schrijfvriendinnen, Karine en Marijke, exposeerden daar, samen met vijf andere beeldende kunstenaars. Allemaal vrouwen.  
Prachtig werk gezien, en leuke mensen ontmoet. Er is in Brabant toch veel moois te zien!
Een aanrader! In De Ruimte, Molenstraat 1, midden in Geldrop, een mooie ruimte ook, waar vroeger het postkantoor was. 

Het duurt nog tot 24 februari. Ga kijken!



----------

Voor wie tot hier doorgelezen heeft schrijf ik nog een voorstel voor mijn  schrijfvriendinnen:

Ik vind wat Marijke en Karine (en ook Hermien! maar die exposeerde deze keer niet mee) hebben gemaakt zo mooi, dat ik het jammer vind dat ik geen werk van hen kan kopen. 
Maar ik zou wel iets willen huren / lenen. Misschien zouden jullie dat ook willen? Mijn voorstel is dat Marijke, Karine (en Hermien als ze wil) ieder een werk uitzoeken, niet te groot, omdat we het moeten kunnen vervoeren en er beurtelings thuis een plaatsje voor moeten vinden zodat we er een poosje van kunnen genieten (een paar weken? tot de volgende schrijfafspraak?). 

Het zou leuk zijn als we er ook iets over (naar aanleiding van) zouden kunnen schrijven?

We betalen hun daar elk een huurbedrag voor. Ik heb geen idee hoeveel.

Of is dit een vreemd voorstel?

Ik wacht af wat jullie ervan vinden, ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten