donderdag 27 september 2012

politiek? We wachten af. En over schrijven.


Ik was gelukkig niet de enige die troost wou bieden aan de politicus (v/m) van mijn keuze. Ze zond een aardige mail aan ons allemaal terug. We wachten maar af. Mijn politiek activisme is lang voorbij, maar volgen wil ik het nog wel.

"Beste Elma Ouwehand,

Sinds de dramatische verkiezingsuitslag heb ik ontzettend veel aardige, lieve reacties gekregen. Het zijn er te veel om allemaal persoonlijk te beantwoorden, maar via deze weg wil ik u hartelijk danken voor uw waardering en steun. Het is werkelijk hartverwarmend. Ik ben teleurgesteld, maar strijdbaar. We zullen samen blijven knokken voor een duurzamer en socialer Nederland. Want dat is meer dan ooit nodig!

Nogmaals dank voor uw reactie.

Hartelijke groet,

Jolande Sap"


Ik zou het trouwens zeer waarderen als onze Publieke Omroep iets minder gemakzuchtig alleen maar de landelijke politiek zou volgen. Een samenvatting van hoe het in de USA gaat met de kansen van president Obama zou ik wel even willen zien en horen.

Nou ja, morgen maar weer een beetje zitten schrijven met mijn schrijfgroepje. Ook leuk. 
Al is eentje nu tijdelijk uitgeschakeld vanwege een heel ongelukkige val. Eigenlijk de eerste vriendin die ik ken die tijdelijk opgenomen moet worden in een verpleeghuis om te revalideren. We zullen het er morgen maar eens over hebben hoe we haar erbij kunnen houden. Niet vergeten.

Dat is geen overbodige aansporing, met het klimmen der jaren wordt het geheugen echt niet beter helaas.

We spreken elkaar nog lieve lezer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten